Wójt Gminy Jemielnica ogłasza nabór na stanowisko:
Opiekuna Świetlicy Wiejskiej w Centawie.
Wymagania niezbędne:
- minimum średnie wykształcenie;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Wymagania dodatkowe:
- kreatywność;
- komunikatywność;
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie zajęć świetlicowych dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych w wymiarze 5 godzin tygodniowo – umowa zlecenie;
- opracowanie planu zajęć oraz organizacja pracy w świetlicy;
- wykonywanie rozmaitych prac plastycznych;
- eksponowanie wykonanych prac na tablicach świetlicowych;
- pomoc w organizowaniu działalności kulturalnej dla mieszkańców miejscowości oraz współudział w tworzeniu i realizowaniu kalendarza lokalnych imprez kulturalnych;
- podejmowanie działań zmierzających do rozwijania zainteresowań dzieci;
- organizowanie imprez integracyjnych i okolicznościowych;
- współpraca z samorządem lokalnym oraz innymi podmiotami społecznymi
w zakresie dotyczącym sfery działania świetlicy; - systematyczne otwieranie świetlicy i współudział w prowadzeniu działalności kulturalnej;
- zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w świetlicy;
- zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach po przeprowadzonych zajęciach;
- przestrzeganie przepisów p. poż
- prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy;
- inne czynności zlecone przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających zdobyte wykształcenie .
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Jemielnica, ul. Strzelecka 67.
Termin składania dokumentów:
01.09.2023 r.
NABÓR NA STANOWISKO-OPIEKUNA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CENTAWIE-sig.pdf (396,31KB)