Wójt Gminy Jemielnica ogłasza nabór na stanowisko:
Opiekuna Świetlicy Wiejskiej w Centawie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- obywatelstwo polskie;
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista;
- kreatywność;
- komunikatywność;
- dyspozycyjność;
- umiejętności organizacyjne;
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie zajęć świetlicowych pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych;
- organizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży;
- planowanie, organizowanie, prowadzenie zajęć kulturalno-oświatowych w tym szerokorozumianej kultury fizycznej z dziećmi i młodzieżą;
- opracowanie planu zajęć oraz organizacja pracy w świetlicy;
- wsparcie edukacyjne (pomoc w odrabianiu lekcji);
- wykonywanie rozmaitych prac plastycznych;
- eksponowanie wykonanych prac na tablicach świetlicowych;
- wyjazdy z dziećmi na wycieczki organizowane w ferie zimowe oraz wakacje letnie;
- pomoc w organizowaniu działalności kulturalnej dla mieszkańców miejscowości oraz współudział w tworzeniu i realizowaniu kalendarza lokalnych imprez kulturalnych;
- podejmowanie działań zmierzających do rozwijania zainteresowań dzieci;
- organizowanie imprez integracyjnych i okolicznościowych;
- współpraca z samorządem lokalnym oraz innymi podmiotami społecznymi w zakresie dotyczącym sfery działania świetlicy;
- systematyczne otwieranie świetlicy i współudział w prowadzeniu działalności kulturalnej;
- zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w świetlicy;
- zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach po przeprowadzonych zajęciach;
- przestrzeganie przepisów p. poż;
- prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy;
- inne czynności zlecone przez Wójta Gminy.
Warunki zatrudnienia:
Zatrudnienie na podstawie umowy – zlecenia w wymiarze 22 godzin /tygodniowo;
Prowadzenie zajęć świetlicowych pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (nie wcześniej jak o godz. 15:00).
Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz ewentualne kursy i szkolenia;
- kopie potwierdzające staż pracy;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Jemielnica, ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica - sekretariat.
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Jemielnicy w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko opiekuna świetlic wiejskich w Barucie, Wierchlesiu, Gąsiorowicach i Centawie”.
Termin składania dokumentów:
22.11.2024 r.